Najczęstsze pytania

Poniżej prezentujemy pytania, jakie często słyszymy od naszych Klientów. Mamy nadzieję, że te krótkie wyjaśnienia pozwolą nam rozwiać wszelkie Wasze wątpliwości.


Czy macie wolny termin?
Jest tylko jedno rozwiązanie, by sprawdzić dostępność interesującego Was terminu: trzeba się z nami skontaktować i podać konkretną datę oraz określić jaki zakreś uług leży w polu Waszych zainteresowań – video/foto czy obie z nich? Odpowiemy najszybciej, jak będzie to możliwe.


Czy macie uprawnienia do pracy w kościele?
Tak, posiadamy świadectwa ukończenia kursu liturgicznego. Choć wielu osobom wydaje się to dziwne, to faktycznie do wykonywania zdjęć i filmowania podczas uroczystości kościelnych wymagane jest odpowiednie świadectwo – wydawane przez kurię po odbyciu specjalnego szkolenia. Nie wszyscy księża żądają okazania takiego dokumentu, ale dobrze, by fotograf i kamerzysta mieli je przy sobie.


Ile trwa gotowy film?
Jeśli nie macie Państwo w tym względzie swoich wymagań przygotujemy film, który będzie trwał ok. 2,5. Bazując na wieloletnim doświadczeniu wiemy, że to czas, który pozwoli ukazać wszystkie najważniejsze momenty ślubu i wesela, a jednocześnie pozwoli uniknąć nudnej dłużyzny. Przecież nie chcemy, by ktoś oglądając Wasz film korzystał z przewijania… Oczywiście na życzenie wykonujemy również skróty 15-20 minutowe oraz filmy trwające dłużej niż 3h.


Czy płyty z filmem są zabezpieczone?
W żaden sposób nie kodujemy i nie zabezpieczamy filmów, jakie Państwo otrzymujecie. Dzięki temu nie musicie płacić za wykonanie ich kolejnych kopii i możecie je samodzielnie przegrywać, by udostępnić rodzinie czy przyjaciołom.


Ile trwa przygotowanie filmu?
Staramy się oddać Państwu gotowy materiał jak najszybciej. Zwykle trwa to od 3 do 6 tygodni od skompletowania całości materiałów.


Kiedy robimy zdjęcia plenerowe?
Termin wykonania sesji plenerowej i/lub nagrania materiału do czołówki filmu uzależniony jest wyłącznie od naszych wspólnych ustaleń. Może być to dzień ślubu – o ile będziecie dysponować Państwo wolnym czasem, ale może być to również dowolny inny dzień.


Czy musimy zamawiać album?
Nie ma konieczności zamawiania u nas albumu ślubnego czy fotoksiążki z wykonanych zdjęć. Często wybieranym, a jednocześnie najtańszym rozwiązaniem, jest przekazanie Państwu wstępnie wyselekcjonowanych zdjęć na płycie dvd (jest ich kilkaset). To Wy po ich otrzymaniu wybieracie te, które przypadną Wam do gustu i możecie samodzielnie zrobić z nich odbitki, albumy lub fotoksiążki, bądź dopiero wówczas zlecić nam lub innym profesjonalistom ich przygotowanie.


Jakie są Wasze stawki?
Zapoznaj się z podstawowymi informacjami nt. naszych cen.


Ile zapłacę za dojazd?
Nie pobieramy dopłaty za dojazd za zlecenia realizowane na terenie województwa kujawsko – pomorskiego. W przypadku uroczystości realizowanych w innych regionach jest to kwestia do indywidualnego ustalenia. W przypadku odległości powyżej 300 km oraz zleceń zagranicznych, do kosztów dojazdu należy również doliczyć zakwaterowanie naszych pracowników.


Czy można przesłać umowę pocztą?
Tak, z tego rozwiązania szczególnie często korzystają osoby mieszkające i pracujące zagranicą. Po ustaleniu wszystkich szczegółów podpisujemy umowę i odsyłamy ją sobie wzajemnie.


Masz jeszcze jakieś pytania?
Jeśli zapoznałeś się z naszą stroną internetową i masz jeszcze jakieś pytania, z przyjemnością Ci na nie odpowiemy. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 603 255 527 lub skorzystać z formularza kontaktowego.